Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

ΒΑΣΙΛΗΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ - ΧΑΡΗΣ ΦΑΣΟΥΛΑΣ - ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ | Official Video Clip © 2014



Από τη νέα δισκογραφική δουλειά του Χάρη Φασουλά, με τίτλο "Ταξίδι φως μου είναι η ζωή" που κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του 2014 από τη δισκογραφική εταιρεία "ΑΕΡΑΚΗΣ - ΚΡΗΤΙΚΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ & ΣΕΙΣΤΡΟΝ". Συμμετέχουν: Βασίλης Σταυρακάκης και Γιώργης Βρέντζος (Κάτης)

Μεγάλα λόγια
Μουσική: Χάρης Φασουλάς, στίχοι: α) Χάρης Φασουλάς β) Γιώργος Αγ. Κουτάντος
Ερμηνεία: Βασίλης Σταυρακάκης, Χάρης Φασουλάς

Είπαμε στην αγάπη μας κι οι δυο μεγάλα λόγια
και δα εκαταντήσανε φως μου να ζούμε χώρια

Πάρε βοριά τα λόγια μου και το παράπονό μου
κι άμα την δεις σηγάνεψε ν' ακούσει το καημό μου

Αποκλειστικά δικαιώματα: Αεράκης - Κρητικό Μουσικό Εργαστήρι & Σείστρον © 2014
Exclusive rights: Aerakis - Cretan Musical Workshop & Seistron © 2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου