Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης ΄΄ το ονειρο & ποτέ μου δε μιλώ για αυτή...''

Ζωντανή Ηχογράφηση 2014
λύρα-τραγούδι: Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης
λαούτο: Μιχάλης Παχάκης
κιθάρα: Δημήτρης Ζωγραφάκης
κόντρα μπάσο: Μιχάλης Μπουτσάκης
κρουστά: Γιώργος Δουλγεράκης

Το Όνειρο:
Στίχοι: ΚΡΑΣΑΔΑΚΗΣ-ΜΠΑΚΑΤΣΑΚΗΣ
Μουσική: ΚΡΑΣΑΔΑΚΗΣ-ΜΠΑΚΑΤΣΑΚΗΣ

Μες τον ύπνο μου απόψε μετ' από καιρό
ήρθε μια παλιά μου αγάπη πάλι στο όνειρο.
Πιάσαμε γλυκειά κουβέντα και μιλήσαμε
πως τα έφερε η μοίρα και χωρίσαμε.
Που ήσουν είπα τόσα χρόνια και με ξέχασες
που είναι η μεγάλη αγάπη που μου έταξες.
Δεν σε ξέχασα ποτέ μου μου είπες σιγανά
ήρθα πλάϊ σου να μείνω για παντοτινά.
Και έστησε η καρδιά για λίγο γλέντι και χορό,
όμως ξύπνησα και είδα ένα όνειρο.


Ποτέ μου δε μιλώ για αυτή:
Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Μουσική: Γιάννης Νικολάου
1. Παντελής Θαλασσινός




Όλα μού λένε ο άνθρωπος μπορεί να τα αντέξει, 
τον πόνο και τη μοναξιά, αρκεί να το πιστέψει.

Ο χρόνος φέρνει λησμονιά και τις πληγές μας κλείνει, 
μα τη δική μου την πληγή αγιάτρευτη αφήνει.

Μα εγώ έχω χρόνια να τη δω, χρόνια να της μιλήσω, 
κι όμως δεν μπόρεσα ποτέ τη σκέψη της να σβήσω.

Ποτέ μου δε μιλώ γι' αυτή, ποτέ μου δε ρωτάω, 
μα στ' όνειρό μου έρχεται κι απότομα ξυπνάω.

Όλα μού λένε ο άνθρωπος μπορεί να τα νικήσει, 
ακόμα και στο θάνατο να πάει και να γυρίσει.

Αν όπως λένε ο καιρός τη μνήμη ξεθωριάζει, 
γιατί ο δικός της λογισμός τις νύχτες μ' αγκαλιάζει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου