Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2015

'' Έχω μια σκέψη...'' Ψαραντώνης - Νίκος Στρατάκης - Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης


               3 γενιές τραγουδάνε την σκέψη τους...
την σκέψη της νιότης, της μέσης και της ώριμης ηλικίας...
Πώς συνδέονται;; Πως η επιθυμία έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τον χρόνο;;

Στίχοι-μουσική: Γιώργος Νικηφόρου Ζερβάκης
Σκηνοθεσία - Γιάννης & Χάρης Μιχαηλίδης, Γιώργος Κοντοχριστοφής.
Ηχογράφηση: Sound Studio Mavrakis

Έχω μια σκέψη τώρα μέρες και θέλω να τη μοιραστώ
Πως θα ΄ταν να ΄μουνα Αγέρας, όλο το κόσμο να γυρνώ...
να ΄δινα φόρα στα καράβια, να στραταρίζω όπου βρώ
Κ ύστερα πάλι να πετώ....

Έχω μια σκέψη τώρα μήνες και θέλω να τη μοιραστώ
Πως θα ΄ταν Θάλασσα να ήμουν, όλο το κόσμο να γυρνώ...
Να κάνω κύμματα μεγάλα, όταν θυμώνω και πονώ
και να ΄μαι ότι πιο ωραίο, όταν με πιάνει και ηρεμώ...

Έχω μια σκέψη τώρα χρόνια, που ΔΕ ΤΟΛΜΩ να μοιραστώ
που κρύβω και απ΄τον εαυτό μου και όλο με κατηγορώ..,
Γιατί γυρεύω να ΄μαι άλλο;; Και πως έχω κολλήσει εδώ;
Γιατί με Θάλασσες και Αγέρες συγκρίνω ότι επιθυμώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου